بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


منتظر خبری عجیب درباره مجتبی جباری باشید

محسن بزرگی در مورد شکایت فتح الله زاده از جباری می‌گوید: «شاید بسیاری این تصور را داشته باشند که طرح شکایت از جباری از ابتدا کذب بوده است ولی ظرف روزهای آینده اخباری در این خصوص منتشر می شود که باعث تعجب همگان خواهد شد.»
بزرگی ادامه می‌دهد: «من معاون حقوقی باشگاه بودم و بنا به دستور مدیرعامل شکایت از جباری را به جریان انداختم ولی این موضوع یک پرونده شخصی است و اگر فتح الله زاده بخواهد حاضر هستم این شکایت را به عنوان وکیل شخصی او نیز ادامه بدهم. به این دلیل است که به شما اعلام می‌کنم که ظرف روزهای آینده مشکل جدی برای جباری ایجاد می شود.»
وی ادامه می‌دهد: «تا همین چند وقت پیش به خاطر پیش رو بودن جام جهانی و حضور جباری در تیم‌ملی موضوع را پیگیری نمی‌کردیم ولی با توجه به اینکه مجتبی دیگر بازیکن ملی نیست با جدیت بیشتری پرونده را به جریان انداختم و حالا هم این پرونده را به جاهای خوبی رسانده‌ام.»
پس از گفتگو با بزرگی در این مورد با یکی از معاونان فصل پیش فتح الله زاده هم صحبت کردیم که ضمن تایید دستور حاجی مبنی بر پیگیری پرونده شکایت از جباری، مدعی شد که اگر مجتبی یک عذرخواهی در این خصوص می‌کرد، دلیلی نداشت فتح الله زاده شکایت را پیگیری کند ولی حالا مجتبی ظرف روزهای آینده با چالش بزرگی مواجه خواهد شد و آن وقت همه متوجه می‌شوند که حرف های او خلاف واقع بوده است.

همانطور که در همان روزهای ابتدای جدایی جباری از استقلال صحبت از یک سناریوی نانوشته توسط علی فتح الله زاده با اجرای چند معاون ایشان مانند سررشته داری کرده بودیم،دوستان ما را تخیلی و متوهم زده   دانستند و کلی به ما خندیدند!
وقتی نوشتیم فتح الله زاده کاملا از زمان خداحافظی  فرهاد مجیدی قبل  از نیم فصل اول اطلاع  پیدا کرده بود و لذا باید کاری میکرد که جباری پایش در استقلال بریده شود تا  خدای نکرده با موفقیتهای که با استقلال در لیگ سزدهم کسب می کند،نتواند بین هواداران استقلال به چهره ای محبوب و دوست داشتنی تبدیل گردد!
کاملا مشخص بود که فتح الله زاده  از اینکه جباری در دو دربی دیگر به رکورود عدم  شکست ناپذیریش  بیافزاید و احیانا با زدن یکی دو گل اختلاف فاحشی نسبت به فرهاد مجیدی بگیرد و تبدیل به بازیکنی افسانه ای در دربی های تهران شود،سناریوی  ابتدای فصل را نوشت و معاونین وی نیز با بهترین اجرای ممکنه به نمایش عموم گذاشتند!
مدیر عامل استقلال با توجه به فضای رسانه ای خوبی که در اختیار داشت با انتشار بیانیه های مضحک سعی بر  تخریب کردن چهره مجتبی جباری بین هواداران استقلال کرد و تا توانست به کاپیتان  و یکی از بزرگان باشگاه استقلال  انواع و اقسام  توهین ها را انجام داد و با بی غیرت خواندن وی  از مجتبی بازیکنی پول پرست  نزد هواداران تیم ساخت!
فتح الله زاده بعد از اینکه کاملا  مطمئن شد که حداقل پای جباری را برای یکسال از استقلال بریده است  بعد از خداحافظی فرهاد مجیدی صحبت از بایگانی کردن پیراهن شماره 7 استقلال کرد!اما در عوض در همان ابتدای فصل  و با شروع بازی ها پیراهن شماره 8 استقلال را بر تن بازیکنی با سابقه لنگی کرد تا کاملا  از مجتبی جباری  یا همان 8 شاکی یک چهره منفور نزد هواداران تیمش ساخته باشد!
مدیر عامل سابق استقلال این روزها قصد انداختن تیر آخر و خلاصش را به سمت جباری دارد و می خواهد با پیگیری شکایتش از جباری آن  روزنه و کورسوی امیدی که احتمال بازگشت جباری را میدهد را ببندد و خیال خود و سوگلیش را راحت تر از قبل بکند!
در خصوص فعالیتهای رسانه ای فتح الله زاده و دار و دسته اش همین بس که سایت رسمی باشگاه استقلال در دفتر خود ایشان و سایت کانون هواداران استقلال در دفتری در ستارخان و هر دو بیرون از ساختمان باشگاه به فعالیت خود در دوران مدیریت وی می پرداخته است!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 5 / 3 / 1393برچسب:مجتبی جباری،فتح الله زاده،استقلال،معاونت حقوقی , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com